Friday, July 19, 2013

29 මරා දැමූ සොයුරියගේ ආත්මයෙන් ශරීර බන්ධනයක්


චන්ද්‍රාවතී සහෝදර සහෝදරියන් විශාල පිරිසක් සිටි පවුලක තෙවැනියාය. කුඩා කල සිටම අන් අයට ඉහළින් වැජඹීමේ වුවමනාවක් ඇය තුළ විය. මේ තත්ත්වය දිනෙන් දින වර්ධනය වූවා මිස කිසි
ලෙසකින් වත් අඩු වූයේ නැත. පවුලේ සහෝදර සහෝදරියන් විවාහ වී ගේ දොර සාදාගෙන සිටිනු දැකීම ඇයට කිසිවිටක රිස්සුවේ නැහැ. ඇය වරින් වර තම සහෝදර සහෝදරියන්ට විවිධ ගැටලූ ඇති කරමින් ඔවුනගේ දියුණුව අඩපණ කිරීමට සැලසුම් සකස් කළාය. විවාහයෙන් පසු ඇයගේ ආර්ථිකය එතරම් යහපත් නොවීම මේ තත්ත්වය තව තවත් වර්ධනය කරවන්නට උපකාරී විය.
සතියෙන් වැඩි දවසක් ඇයගේ කාලය ගතවූයේ දේවාලවලය. පවුලේ අයට යන්ත‍්‍ර මන්ත‍්‍ර ගුරුකම් කරමින් සහෝදර සහෝදරියන්ගේ විනාශය බලාපොරොත්තුවෙන් ඇය බොහෝ දේ කළාය. මේ අතර තුර හ`දුනාගත නොහැකි වූ රෝගයකින් ඇගේ නැගණියක් මිය ගියාය. මෙයට හේතුවූයේ ද චන්ද්‍රාවතීම බව පවුලේ අය හො`දින් දැන සිටියහ.
මේ අතරතුර චන්ද්‍රාවතී නිතර යන දේවාලයක කපු මහතෙක් ඇයට අපූරු යෝජනාවක් ඉදිරිපත් කළේය. ඒ නංගිගේ ආත්මය චන්ද්‍රාවතීගේ සිරුරේ
ගැටගසාගෙන ඇයට අවශ්‍ය පරිදි පාලනය කිරීමයි. ඇයද එක් වරම එම යෝජනාවට එක`ග වූවාය. හදිහූනියම් වැනි දෝෂයන් හරහා මියයන මිනිස්සු බොහෝ විට මළ යක්ෂ ආත්ම බවට පත්වෙති. එයට හේතු වනුයේ මෙම මිනිසුන් අකාලයේ මිය යෑමයි. එලෙසම මරණාසන්න මොහොතේ අඩු වයසින් මෙලොව හැරයෑම සහ තම ¥ දරුවන් හෝ සැමියා පිළිබ`ද ඇති වන ආශාවයි.
මරණයෙන් පසු යළි ආත්මයක් ලැබීමට ගතවන කාලය තුළ ගන්ධබ්භයකු ලෙස ගත කරන අවස්ථාවේදී තමාට සිදුවුයේ කුමක්ද යන්න අවබෝධ කර ගැනීමට හා දැකගැනීමට හැකිවන නිසා මෙම ආත්මයන් වෛරී සහගත ආත්මයන් බවට පත්වෙයි. මෙහි අවසන් ප‍්‍රතිඵලයවන්නේ එම ආත්ම මළ යක්ෂ ආත්මයන්වල ඉපදීමයි.
කපු මහතා චන්ද්‍රාවතීගේ නංගිගේ ආත්මය බන්ධනය කිරීමේ පූජාව සැලසුම් කළේය. මළගිය ආත්මයක් යම් භූමියකට බන්ධනය කිරීම එතරම් පහසු කටයුත්තක් නොවේ. එය තරමක් සංකීර්ණ කාර්යයකි.
එදින රාත‍්‍රී දහය පමණ වන විට පූජා කටයුතු ලැහැස්ති වූයේ චන්ද්‍රාවතීගේ නිවසේය. දොළ තටුවක් සකසා ඒ තුළට බැ`දුම් වර්ග, කැවිලි වර්ග මෙන්ම හත්මාළු, විසි එක් මාළු වැනි දේ ද බෙදා ඇත. විශේෂයෙන්ම සකස් කළ ඉ`දිආප්ප සම`ග කුකුළු මස් කරිය ද දොළ තටුව මත තබා ඇත. ඉ`දිආප්ප සම`ග කුකුළු මස් චන්ද්‍රාවතීගේ නැගණියගේ ප‍්‍රියතම ආහාරයක් වීම නිසා ඇයගේ ආත්මය ගෙන්වා ගැනීමට මෙවැනි දෑ බොහෝ සෙයින් උපකාරී වෙයි. දොළ තටුවේ සිට ගැටගසන ලද කපු නූල් හත්පොට අල්ලාගෙන චන්ද්‍රාවතී දොළ තටුව අසල වාඩි වී සිටියි. කපු මහතා දිගින්දිගටම මතුරයි. එසේ මතුරාගෙන යනවිට එකවරම ‘‘ඔය නූල දොළ තටුවට දාන්න’’ යැයි කපුමහතා පැවැසුවේය.
දොළ තටුවේ නූල අතහරින්නේ දොළ තටුවට මළගිය ආත්මයන් සියල්ලම ඇතුළු වූ බව කපු මහතා තීරණය කළ විටය.
මෙසේ දොළ තටුවට කොටුකරගත් චන්ද්‍රවතීගේ නංගීගේ මිනී අළු හා එකට කවලම් කළ එළ අබ බ`දුනකට බන්ධනය කළේය. එළ අබවලින් කෙරෙන්නේ සීමා මායිම් නැතහොත් බන්ධනය කරන ඉඩම් මළගිය ආත්මයට හ`දුන්වාදීමයි. මෙසේ රාත‍්‍රිය පුරා සිදු කළ පූජාව අවසන් වූයේ පාන්දර හතරට පමණ චන්ද්‍රාවතීගේ සහෝදර සහෝදරියන්ගේ ඉඩම්වලට මිනී අළු සම`ග කවලම් කළ එළ අබ ඉසීමෙනි.
මිනී අළු ජීවම් කිරීමෙන් එය ඉසින භූමි පාළුවීම හා මළගිය ආත්මවලට නිදහසේ තමාට පැවැරූ කාර්ය ඉෂ්ට කරගත හැකිවෙයි.
සතුරකුගේ ග‍්‍රහණයට අසුවන මළගිය ආත්මයක් යම් ඉඩමකට හෝ පුද්ගලයකු විනාශ කර දැමීම උදෙසා බන්ධනය කළ විට දැඩි වෛරයෙන් එම කාර්යය ක‍්‍රියාත්මක කිරීමට උත්සහ දරයි. එයට හේතුවනුයේ ආත්මයට තමාට පැවැරූ කාර්යය නිමවන තුරු නිදහස් විය නොහැකි වීමයි.
චන්ද්‍රාවතීගේ නැගණියම මෙම කාර්යයට යොදා ගැනීමට විශේෂ හේතුවක් ද වෙයි. නෑකමක් සහිත ආත්මයකට එම පරපුරේ භූමි වෙත කිසි`දු බාධාවකින් තොරව ඇතුළු විය හැකිවීමයි. එහිදී භූමි ආරක්ෂාවලින් ලෙහෙසියෙන් බේරී ඇතුළු විමේ හැකියාව එවන් ආත්මයන්ට ලැබෙන්නේ ලේ ඥාතීත්වය මතය. මෙලෙස සිදුකළ භූමිපාළුව හා මළයක් බන්ධනය හේතුවෙන් චන්ද්‍රාවතී අපේක්ෂා කළ ලෙසම තම සහෝදර සහෝදරියන් දැඩි ගැටලූවලට ලක් වන්නට වූ අතර දෙපිරිසක් තම නිවෙස් විකුණා දමා ගමෙන් පිට වීම ද සිදුවිය.
ඉන් ටික කලකට පසු චන්ද්‍රාවතීගේ පුතණුවන්ගේ විවාහය සිදුවූයේ ගමේ ඉඩකඩම් පැවැති පවුලක තරුණියක් සම`ගය. එම විවාහයට පදනම වැටුණේ ද වශී ගුරුකමක් හරහා එම තරුණියගේ සිත වශී කර ගැනීමෙනි. කෙසේ හෝ විවාහයෙන් පසු තරුණියගේ ඉඩමක ඇයගේ මුදල්වලින් විශාල නිවසක් ඉදිකරමින් පැවැතුණි. තම සහෝදර සහෝදරියන්ට සිදුකළ හදි හූනියම් පිළිබ`ද දන්නා චන්ද්‍රාවතී නිවස ඉදිකර අවසන්වන තුරුම රැුයක් දවාලක් නොමැතිව තම අලූත් නිවස ආරක්ෂා කළේය. නිවස ඉදිකර අවසන්වත්ම තමන් දැනට සිටි නිවස විකුණා දැමූ චන්ද්‍රාවතී එම මුදල් ද නව නිවසේ ඉදිකිරීම් වෙනුවෙන්ම වැය කළාය. නිවසේ සියලූ ඉදිකිරීම් අවසන් කර සියල්ලෝම නව නිවසට ගෙවැදීමට දින යොදාගත්හ. නිවස ඉදිකර තිබුණේ වෙලක් ආසන්නයේ ය.
චන්ද්‍රාවතී නිවසට ගෙවැදීමට සැලසුම් සකස් කරමින් සිටියදී සහෝදර සහෝදරියෝ තමන්ට කර ඇති ගුරුකම හොර රහසේම කපා ඉවත් කර ගැනීමට දක්ෂ කපු මහතකු සොයාගෙන ලක ලැහැස්ති වෙමින් සිටියහ. චන්ද්‍රාවතීගේ නැකත් දිනයට දින හතකට පෙර පූජා පවත්වා ඔවුනට කර තිබූ බන්ධනයන් කපා දැමුවෝය. එහෙත් බන්ධනය කර තිබූ ආත්මය අතහැරියේ නැත. මළගිය ආත්මය සොහොයුරික වුවත් දින හතක් තිස්සේ විවිධ අයුරින් එම ආත්මය කපු මහතා විසින් පීඩාවට පත් කරන ලද අතර, එසේ සිදු කරනුයේ තමා මෙම බන්ධනයට ලක් කළ පුද්ගලයා කෙරෙහි දැඩි වෛරයක් හා දැඩි පලිගැනීමේ චේතනාවක් ඇති කරවීම උදෙසාය. ඒ හරහා එම මළගිය ආත්මය ශක්තිමත් වන අතර ආත්මය එවූ පුද්ගලයා කුමන ජාතියේ ආරක්ෂක සුර භාවිත කළ ද ඒවායේ බල පුපුරවාගෙන ඔහු වෙත යෑමේ හැකියාව ඇතිවෙයි. මෙලෙස දින හතක් පීඩාවට ලක් කළ ආත්මය චන්ද්‍රාවතී ගෙට ගෙවැදුණු දිනයේ අතහැර දැමූ අතර, එදින රාත‍්‍රියේ චන්ද්‍රාවතීගේ නව නිවසේ භෝජන සංග‍්‍රහයකි. මස්, මාළු, තෙල් බැ`දුම් හැදෙන පරිසරයක මළගිය ආත්මයට තම කටයුත්ත උදෙසා අවශ්‍ය පරිසරය නිතැතින්ම සකස් කරමින් පැවැතුණි.
කපු මහතා අතහැරි සැණින් චන්ද්‍රාවතී සොයාගෙන පැමිණි ආත්මය ඇගේ දරුවාගේ ශරීරයට ඇතුළු වූයේ පළිගැනීමට එය වඩා සුදුසු ක‍්‍රමය නිසා විය යුතුය. එතෙක් වේලා යහළුවන් සම`ග මත්වතුර තොලගාමීන් සිටි ඔහු යකෙක් වැහැණු විට මෙන් සියල්ලන්ටම බැණ වදිමින් කලහ කරන්නට පටන්ගත්තේය. යහළුවන් ටික වේලාවකින් පිටව ගිය අතර, ඉන්පසු නිවසේ බඩු මුට්ටු පොඩි කරමින් කිසි දිනක නැති අයුරින් ඔහු නිවසේ සියල්ලන්ටම පහර දෙන්නට විය. ප‍්‍රථමයෙන් ම මවටත්, පියාටත් පොල්ලක් කැඩෙන තුරු පහරදී නිවසින් එළවා දැමුවේය. මේ අතරතුර ඔහුගේ බිරි`ද ළමයාත් රැුගෙන ඇයගේ මහ ගෙදරට ගියාය. ඉන්පසු ගැටුම ඇතිවූයේ බිරි`දගේ ඥාතීන් සම`ගය. බිරි`දගේ ඥාතීන් සම`ග ඇවුළුණු ගුටි කෙළියෙන් බිරි`දගේ බාල සොහොයුරා බරපතළ තුවාල සහිතව රෝහල්ගත කෙරුණු අතර චන්ද්‍රාවතීගේ පුතාට ද රෝහල්ගත වීමට සිදුවිය.
අවසානයේ නිවස අත හැර දමා කුඩා නිවසක් කුලියට ගෙන පදිංචියට යන්නට චන්ද්‍රාවතීට හා පවුලේ අයට සිදුවූයේ එම ඉඩමට පය ගැසීමට පුතාගේ බිරි`දගේ සහෝදරයෝ ඉඩ නොදුන් නිසාය. එදා යකෙකු ලෙස හැසිරෙන්නට පටන්ගත් පුතා වසර තුන හතරක් ගෙවී ගොස් ඇතත් එලෙසමය. රාත‍්‍රියට යකෙකු ලෙස අසභ්‍ය වචනයෙන් කෑ ගසමින් නිවැසියන්ට ගසා නිවසෙන් එළවා දමයි. චන්ද්‍රාවතීට තම සැමියා සම`ග බොහෝ දිනවල රාත‍්‍රිය ගත කරන්නට සිදුවූයේ ගස් ගල් යට ය. මෙම බන්ධනය කැපීමට කිසිදු දේවාලයකට හැකි වූයේ නැත. අතේ තිබූ මුදල් නිකරුණේ වැය වීම මිස සහනයක් හිමි වූයේ නැත.
චන්ද්‍රාවතී කළ බන්ධනය කැපීමට නොහැකි වූයේ බන්ධනය සිරකළ මිනී ඇට කැබැල්ල ඇගේ වත්ත කෙළවර වූ ගිනිසපු ගසේ උඩම අත්තේ ගැටගසා තිබූ නිසාය. සුළ`ගට සෙලවෙමින් පවතින බන්ධනයන් හා ජලයේ පාවෙමින් ඇති බන්ධන කපා ඉවත් කළ නොහැකිය. පවුල් කිහිපයක් පීඩාවට පත් කළ චන්ද්‍රාවතීගේ ජීවිතය ඇයගේ අනිසි ක‍්‍රියාවන් නිසා විනාශ වී ගියේ ඒ ආකාරයෙනි.

වෛදික ජ්‍යොතිෂ්‍යවේදී
කාංචන ගීත මනමේන්ද්‍ර
0777964474

No comments:

Post a Comment